Urodzinowy zwierzyniec

Dla miłośnika zoo, zrobiłam, w imieniu pracowników zoo (!) taką oto zwierzęcą karteczkę.

Litery i zwierzątka były na tyle kolorowe, że zdecydowałam się na gładkie, białe tło, które zresztą chodzi za mną już jakiś czas - mam zamiar wykorzystać je w jednym ze świątecznych projektów, którymi dzielić się będę z Wami niebawem.

Zadanie ułatwił mi znacznie zestaw naklejek-zwierzątek, który kupiłam kilka miesięcy temu, bo był ładny, tani i przecież "na pewno kiedyś wykorzystam" :)

Pozdrowienia dla wszystkich Zwierzolubów! :)


Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 10,5x21,5cm biała
  • biały karton
  • papiery UHK Gallery z kolekcji: Pastel, Weekend, Raspberry Tea
  • naklejki Kik
  • kryształki dpCraft
Litery wycięte moim ukochanym Mini Alphabet Punch od We R Memory Keepers.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz