Boże Narodzenie 2017, część 2: Kartki liściaste

Wśród moich świątecznych prac w tym roku znalazło się również miejsce na kartkę z wiankiem. Już kiedyś robiłam podobną --> KLIK, teraz poszłam jednak o krok dalej - każdą liściastą kartkę wyposażyłam w wykonaną według własnego projektu, za pomocą wstążek, igły i nitki (!), kokardę z dzwoneczkiem :)

Bożonarodzeniowy wianek to bardzo wdzięczny motyw. Mimo wykonania - w tym roku - kilku(nastu:)) karteczek z wiankiem, stwierdzam, że nie znudziłam się - i takie wiankowe propozycje na pewno jeszcze powrócą w mojej galerii w kolejnych latach :)




Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 13,5x13,5cm ecru
  • papier UHK Gallery - Loft Christmas: Red
  • papier Galeria Papieru - Przesyłka ekspresowa 04
  • papier Echo Park - The Story of Christmas
  • podpisy: UHK Gallery - Loft Christmas
  • dzwoneczki dpCraft
  • wstążka czerwona 12 mm, bordowa 6mm
  • perełki i kryształki dpCraft

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz