Boże Narodzenie 2017, część 3: Kartka z poinsecją

W mojej ostatniej kartkowej propozycji na Boże Narodzenie w tym roku dominują trzy kolory: biały, zielony i czerwony. Tak sobie tę kartkę wymyśliłam: żeby była prosta i "czysta", a kwiatowej kompozycji nic nie zakłócało. Użyłam jednego gotowego kwiatka, dwa większe zrobiłam sama, przy pomocy wykrojnika.

To druga, po "Urodzinowym zwierzyńcu" (KLIK), kartka na całkiem białym tle, jaką zrobiłam w ostatnim czasie. Przyznaję, kolorowe lub wzorzyste tło ułatwia sprawę - białe jest trochę bardziej wymagające - trzeba uważać, aby nie przedobrzyć lub, wręcz przeciwnie, aby z gotowej pracy nie wiało pustkami :) Mam nadzieję, że wybrnęłam! :)



Wykorzystane materiały:

  • baza Anita's 10,5x21,5cm biała
  • biały, zielony, czerwony karton
  • papier UHK Gallery - Loft Christmas: Sweater
  • kwiat poinsecji Hobby Craft
  • bawełniany sznurek biało-czerwony
  • kryształki dpCraft

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz