13149 wieczorków Państwa Wieczorków

Ponieważ mamy dziś pierwszy dzień roku szkolnego, proponuję na rozgrzewkę zadanie matematyczne:
W którym roku pobrali się Państwo Ewa i Janusz, skoro w sierpniu, świętując kolejną rocznicę ślubu spędzali swój wspólny wieczór (ekhm, raczej Wieczorek!) numer trzynaście tysięcy sto czterdzieści dziewięć? :)

To było zdecydowanie zlecenie wyjątkowe! Zdjęcie - autentyczne, zadanie - niebanalne, dla tej kartki otworzyłam zestaw papierów Teresy Collins, który leżał nietknięty od listopada. Papierowy bukiecik pod zdjęciem miał nawiązywać do oryginalnego bukietu Panny Młodej, i choć nie znalazłam czerwonych mieczyków na druciku, to udało mi się dorwać równie czerwone (i również na druciku) gałązki głogu. Patrząc na gotową kartkę, na zdjęcia, myślę też o Kasi - pomysłodawczyni tej kartki, córki Bohaterów dzisiejszego zadania. Dostałam od niej ostatnio mnóstwo dobrej energii, motywacyjnego kopa, za co jestem ogromnie wdzięczna. Kasiu - love!

Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 13,5x13,5cm ecru
  • papier Teresa Collins - Now & Then
  • papier Studio75 - Palce lizać
  • papier wizytówkowy ecru
  • tekturka Crafty Moly
  • nylonowa koronka
  • kwiatki: Wild Orchid Crafts (cherry blossom), londyński nabytek od Sisi (róże) 
  • perełki w płynie Ranger - Bisque
  • lniany sznurek
  • brokat biały opalizujący Ayeeda Powder 3D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz