Wybierz kolor! TURKUSOWY

Czasami inspiracją może być jedno hasło, słowo, motyw. Kiedy wiem mniej więcej, co chciałabym zrobić, ale brakuje mi tego "czegoś", aby rozpocząć projekt, wykonuję telefon do przyjaciela.

Żeby Ola mogła dostać upominek, musiała wybrać kolor. Turkusowy? Ok!

Minęło sporo czasu od ostatniego szydełkowego wpisu. Nie, żebym nic w międzyczasie nie robiła. Po prostu niczego nie dokończyłam... Ale chodziło o urodziny Oli, więc wzięłam sie w garść! Teraz wszystko wskazuje na to, że szydełkowanie na dobre wróciło do moich ulubionych zajęć - w przeciwieństwie do kartkowania, szydełkować mozna w łóżku, na kanapie, w samochodzie (na siedzeniu pasażera ;)), na leżaku, na hamaku, wszędzie bez konieczności organizowania mobilnego warsztatu.

Efekt - sześć coasterów, czyli podkładek pod kubki, filiżanki, itp. Mam nadzieję, że sprawdzą się w swojej roli w nowo wyremontowanej kuchni!


 
 

Użyłam 100% bawełnianych kordonków Ariadna o gramaturze 10g, kolory: 400 (biały), 535 (błękitny), 526 (turkusowy).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz