30 lat razem

Wracam po przerwie urlopowej! Mam trochę zaległości w publikowaniu, co zamierzam systematycznie nadrabiać. Czego można się spodziewać? Kilku historii miłosnych - przede wszystkim rocznice i zaślubiny, lato jest chyba najbardziej owocne w takie uroczystości. Mam w zanadrzu jeszcze jedną kartkę osiemnastkową, dwa albumy i relację z warsztatów, jakie zaliczyłam podczas kolejnej edycji Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych. Wszystko już wkrótce - bądźcie na bieżąco! :)

Dzisiejsza historia sięga roku 1985, kiedy to pobrali się Pani Renata i Pan Jacek. W tym roku obchodzili piękną, okrągłą rocznicę, a ja mogłam swoją skromną karteczką przyłączyć się do świętowania.

Wykonałam dla Jubilatów kwiatową, pastelową kompozycję.Główną rolę grają romantyczne róże. Zaryzykowałam też i zdecydowałam się na mocno wzorzyste tło, co w moich pracach nie zdarza się zbyt często. Opłacało się, bo ach, ach, zrobiło się lirycznie!
 

Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 10,5x21cm ecru
  • papier Hallmark - Forever Friends
  • papier UHK Gallery - Mademoiselle Beatrice
  • kwiatki Wild Orchid Crafts (róże, różyczki, cherry blossom)
oraz perełki i inne cuda z domowej przydasiowni

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz