Sto lat!

Tym razem "sto lat" nie dla młodej pary, a z okazji urodzin. Ilość balonów akurat tutaj - przypadkowa :) ...ale jestem gotowa na każde wyzwanie!

To taka karteczka z serii dla cierpliwych. Każdy zestaw trzech baloników odbijałam stemplem na papierze, wycinałam, zostawiałam w zestawie lub pojedynczo i układałam w kompozycję. Do każdego wystającego "ogonka" trzeba było dorobić sznurek, a na koniec wszystkie sznurki jakoś ujarzmić. Z efektu jestem jednak bardzo zadowolona, warto było przysiąść. Kto ma urodziny jakoś niebawem? :) 






Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 10,5x21cm ecru
  • papier wizytówkowy ecru
  • papier Galeria Papieru - Kolorowa łąka: 06
  • alfabet UHK Gallery
  • kryształki dpCraft
  • wstążka czerwona w białe groszki 12mm
  • nić lniana bielona
stempel z balonikami znalazłam w Netto, odbijałam go na ścinkach (tych, co się nie wyrzuca, bo się przydadzą :))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz