Iwo & Mati

Z okazji ślubu Iwonki i Mateusza, przygotowałam jedną z bardziej skomplikowanych kartek w ostatnim czasie - dawno już nie było u mnie stylu na bogato. Ostatnio częściej wychodziły z mojego warsztatu kartki clean&simple, miło więc było powrócić do czegoś innego. A że okazja nie byle jaka - tym bardziej warto. 

Dodatkowo, biorę udział w pierwszym od dawna wyzwaniu! :) Mam nadzieję, że byłam "zdolnym uczniem" - kurs Lemoncraft na patchworkową kartkę od razu przypadł mi do gustu.

Oto efekty:


Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 13,5x13,5cm ecru
  • kolekcja UHK Gallery - Provence Aquarius
  • papier Galeria Papieru - Kolorowa Łąka 01
  • kwiaty Wild Orchid Crafts, Hobbycraft
  • kryształki dpCraft, Hobbycraft
  • wstążka ecru 6mm
  • lniany sznurek
  • tusz Distress Ink - Tea Dye

1 komentarz :

  1. Świetnie Ci wyszła i ma bardzo ciekawe kolorki. Dziękuję Ci serdecznie za udział w zabawie LST

    OdpowiedzUsuń