I Komunia Święta Dominika

Po małej zajawce na Facebooku, czas na pełnometrażowego posta tutaj! :)

Jutro Dominik świętuje w gronie najbliższych przyjęcie Pierwszej Komunii Świętej. Cieszę się, że i ja mam swój mały udział w ich rodzinnej uroczystości - dwie kartki, które prezentuję poniżej. Jedna kartka na tradycyjnej bazie (mój ulubiony kwadrat) z nietypowymi dla ozdób komunijnych czerwonymi akcentami - główny bohater, Dominik, lubi kolor czerwony :) Druga kartka to kopertówka, która na pewno skryje miły prezent :) W obu zadebiutował mój nowy wykrojnik Nellie's Choice, z którego jestem ogromnie zadowolona - wycina kółka i serwetki, nadające całości symetrii, dodające warstw - lubię to! 

 

 Wykorzystane materiały:

KARTKA KWADRATOWA:
  • baza Anita's 13,5x13,5cm ecru
  • papier UHK Gallery - Celebration Czerwiec
  • papier Galeria Papieru - Herbatka dla dwojga
  • papier Heyda - Firenze ecru
  • tekturka hostia - Scrapiniec
  • wstążka ecru 12mm
  • perełki w płynie Ranger - Bisque
 KARTKA-KOPERTÓWKA:
  • papier UHK Gallery - Celebration Marzec
  • papier wizytówkowy Canson 250g biały
  • tekturka kielich - Latarnia Morska
  • kwiatki (różyczki 10mm, 15mm) - Wild Orchid Crafts
  • perełki w płynie Ranger - Bisque
użyte wykrojniki: Nellie's Choice – Frame Dies Multi Flower MFD020, Marianne Design - serwetka LR0185, Poppystamps - Massa Leaf Background 1020

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz