Najlepsze życzenia śle Gabrysia

Znów miałam okazję stworzyć coś, do czego swoje serduszko dołożyła mała, słodka Gabi. Było mi bardzo miło, że mogłam przygotować babciowo-dziadkowe karteczki dla niej.

Od razu wiedziałam, że chcę zrobić na przekór zimie - i na kartkach królują letnie kolory (całość jest delikatnie inspirowana słonecznikową kopertówką, którą prezentowałam kilka dni temu). Do tego personalizowany podpis i gotowe!


A potem człowiek dostaje coś takiego i serce mu topnieje:

Korzystając z okazji, wszystkim Babciom i Dziadkom życzę zdrowia i dużo sił, by unieśli słodki ciężar miłości swoich wnucząt! :)

Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 10,5x15 cm ecru
  • papier UHK Gallery - Mademoiselle Antoinette
  • kwiatki Rapakivi (słoneczniki, cynie), Wild Orchid Crafts (stokrotki), Netto (kwiatki gliniane)
  • wstążka zielona 9,5mm
oraz: kryształki i wycinanki z domowej przydasiowni.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz