Na Dzień Babci i Dziadka

Z tej okazji kartki (hmm, laurki raczej) robiłam ostatnio w szkole podstawowej, jakby nie patrzeć, w ubiegłym stuleciu :) Postanowiłam w tym roku powrócić do tej miłej tradycji i powiem więcej - jutro obie kartki wyślę!

Kartka dla Babci powstała w bardzo miłych okolicznościach, podczas spotkania z moją ulubioną częstochowską gromadką, którą niniejszym serdecznie pozdrawiam :) Ani dziękuję dodatkowo za śliczne materiały do tych karteczek :)

Kartkę dla Dziadka zrobiłam, czerpiąc inspirację z kartki babcinej. Zmieniłam tylko kilka detali i kolorystykę z różowej na niebieską.

Komplet prezentuje się pastelowo, dorzucimy jeszcze parę ciepłych słów do środka i gotowe!

Wykorzystane materiały:
  • baza z papieru kraftowego 13,5x13,5 cm
  • papier Studio75 - Craft Love
  • papier Lemoncraft - Dom róż
  • kwiatki papierowe Wild Orchid Crafts oraz DoCrafts
  • kwiatki gliniane i żywiczne Netto
  • ćwieki i perełki z domowych zbiorów

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz