Ślub Majki i Karola

Dziś mija równo miesiąc, od kiedy Maja i Karol złożyli sobie przysięgę małżeńską :) Z tej okazji dzielę się z Wami kartką, którą dla nich przygotowałam. Jak w zaproszeniach, stroju Panny Młodej i innych ślubnych motywach, dominuje tu ecru z burgundowymi akcentami. Kolejny raz zdecydowałam się wykonać na maszynie parę przeszyć (choć pierwszy raz łączyłam papier z innym materiałem, tu: nylonowa koronka). Tekturkę pomalowałam jedną warstwą lśniącej, białej farby w sprayu, co nadało jej fajny, mleczny odcień i ujednoliciło strukturę.

Mai i Karolowi życzę kolejnych radosnych miesięcznic i rocznic! :)

Wykorzystane materiały:

  • baza Anita's 10,5x21cm biała
  • papiery z kolekcji UHK Gallery - Provence Aquarius
  • kwiatki Wild Orchid Crafts
  • lniany sznurek
  • biała nić do jeansu
...oraz tekturka-serce znaleziona w pudełku z przydasiami :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz