Boże Narodzenie 2015 - część 1

W tym roku świąteczna produkcja nie ograniczyła się do warsztatów. Wykonałam ogółem około 10 kartek świąteccznych, z czego 4 wysłałam sama! Byłam na poczcie i kupiłam znaczki! :)

Nie wszystkim niestety udało mi się w świątecznej gorączce zrobić zdjęcia... Prezentuję pierwszą pulę bożonarodzeniowych wytworów, które poszły w świat i na zdjęcia się załapały.

Halo, czy jest tam ktoś, kto postawił sobie którąś z poniższych kartek na meblościance, tudzież kominku, względnie pod choinką? :)
 


Wykorzystane materiały:
  • bazy z papieru kraftowego 10,5x15cm
  • kolekcja UHK Gallery - Loft Christmas
  • tekturki Scrapiniec, Crafty Moly, iKropka
  • Distress Ink - Tea Dye
  • nić lniana bielona
  • kryształki i inne dodatki z domowej przydasiowni

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz