Kartka świąteczna po londyńsku

Podczas mojej listopadowej wizyty w ukochanym Londynie, poczyniłam razem z siostrą przygotowania do sezonu świątecznego, robiąc tę oto karteczkę:
Szkoda, że Święta przyszły i minęły tak szybko, że nie miałam okazji wykorzystać wszystkich stempli, jakie udało nam się zdobyć w TK MAXX w Brixton :))) ...coś wymyślimy! Mam nadzieję, że Wasze świąteczne prezenty dały Wam dużo radości! Moje Gwiazdki w tym roku były wyjątkowo hojne :) Niektóre prezenty będę mogła wykorzystać w mojej radosnej twórczości, czym na pewno w swoim czasie się pochwalę :)

A tymczasem prezentuję, co mała myszka znalazła pod choinką.
 


Wykorzystane materiały:
  • baza Anita's 10,5x15 cm ecru
  • papier UHK Gallery - 7PM/ Dziewiętnasta (Friday)
  • stemple Country Companions
  • czerwony tusz pigmentowy
oraz papier kraftowy, zielone kryształki, sznurek i cudna gałązka ostrzokrzewu z filcu ze zbiorów Marty :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz