Rocznica ślubu Eweliny i Piotrka - ramka na podobraziu

Przygotowując tę pracę, troszkę się stresowałam. Głównie dlatego, że Ewelina dała mi pełną dowolność - przesłała zdjęcie i czekała na efekt. Przestrzenna ramka miała być prezentem dla Piotra z okazji drugiej rocznicy ślubu. Reakcji ani Pięknej Zamawiającej, ani Szczęśliwego Obdarowanego nie widziałam, mam jednak nadzieję, że udało mi się zamknąć w tej ramce wakacyjno-ślubne wspomnienia tej uśmiechniętej pary :) Całość utrzymana jest w morskim klimacie, kryształki i perełki udają krople wody, koronka - fale, gaza - morską pianę lub rybacką sieć. Do kompletu dołączyłam tag z datą.

Wrocław pozdrawia Warszawę! :)



Pracę zgłaszam do wyzwania Diabelskiego Młyna:
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/09/diabelskie-wyzwanie-z-cat-file.html


Wykorzystane materiały:
  • podobrazie bawełniane 13x18 cm
  • mgiełki 13@rts Ayeeda Mist: Chalk Turquoise Light, Pearl Silver
  • farba akrylowa, odcień Titanium White
  • tekturki Scrapiniec: Morskie podróże
  • tekturka-narożnik Crafty Moly
  • maska Latarnia Morska: Plaster miodu
  • nić lniana bielona
  • gaza opatrunkowa
  • koronka bawełniana biała
  • kryształki-serduszka Great Expressions
  • kryształki i perełki Nature Tones, Glam Rock
oraz: zdjęcie Eweliny i Piotrka z podróży do Dominikany i muszelki, które własnoręcznie zbierałam w tym roku we włoskiej Abruzji

1 komentarz :